vineri, 19 noiembrie 2010

Curatenie

1. Ceea ce e curat
n-are trebuinta de spalat.
2. Cerul curat de trasnet nu se teme
3. Datoria nu moare niciodata.
4. Muierea curata,
Da miros te-mbata.
5. Oala imprumutata
nu o vezi curata niciodata.
6. Omul sarac are oglinda mica, dar se vede tot in ea.
7. Omul sade langa un gard si tot matura imprejur.
9. Porc la porc, cel mia curat se pare, si magar la magar, cel cu glas mai frumos.
10. Unde nu sunt boi, ieslele sunt curate.
11. Vasul curat
spune in ce maini o picat.

12 comentarii:

  1. ce sunt astea nu e deloc ce cautam eu

    RăspundeţiȘtergere
  2. ce sunt astea???..pfooai astea nu sunt proverbe sunt tampenii inventate de cineva!!!!..

    RăspundeţiȘtergere
  3. mie mi-au fost de folos.n-am ce sa zic de rau.numai de bine.

    RăspundeţiȘtergere
  4. asa-i ... nu ti-au fost de folos ... ca doar bou la bou cel mai destept se pare !

    RăspundeţiȘtergere
  5. daca sunteti asa grozavi si destepti,de ce cautati pe net????? ar trebui stiti proverbele.
    Sunt mai bune astea decat cele pe care le stiu cei care nu pun pret pe astea.

    RăspundeţiȘtergere
  6. stie cineva unde gasesti proverbe calumea despre curatenie

    RăspundeţiȘtergere
  7. mi-a placut da nu prea =))

    RăspundeţiȘtergere
  8. Prostiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    RăspundeţiȘtergere
  9. tampenii tampenii!!!!!!!!!!1

    RăspundeţiȘtergere
  10. mie mi se par niste proverbe foate bune !

    RăspundeţiȘtergere
  11. Numai prosti care spun ca nu-s bune.Ba tampitilor stoarcetiva creierii daca nu vreti sa va uitati pe net.Handicapatilor,doar cei care apreciaza stiu ce e aici murdari jegosi.

    RăspundeţiȘtergere